لوگو نرم افزار حسابداری پارسیک

پارسیک حساب
ارائه‌کننده‌ی انواع نرم افزار حسابداری ویژه‌ی شرکت‌های پخش مویرگی، فروشگاه و شرکتی

فروشگاهی
پخش مویرگی
شرکتی
پشتیبانی

فرم مانده ابتدای دوره اشخاص

مانده ابتدای دوره (مانده بدهکار و بستانکار)

برای دسترسی به مانده ابتدای دوره اشخاص باید از طریق سربرگ “تعاریف” اقدام نمایید. سپس نیز در این بخش باید “مانده ابتدای دوره اشخاص” را انتخاب کنید. پنجره جدیدی برایتان باز می‌شود که می‌توانید از طریق آن اطلاعات هر مشتری را وارد کنید.

مانده ابتدای دوره

این اطلاعات تنها یکبار و زمانی که نرم‌افزار را نصب کردید باید وارد شوند. البته اگر نرم‌افزار حسابداری را تغییر دادید نیز باید این اطلاعات را منتقل کنید. برای ثبت اطلاعات مانده ابتدای دوره هر مشتری، باید در قسمت “نام شخص”، نام مشتری موردنظر خود را وارد کنید. اگر شخص موردنظر به شما بدهکار است، باید از قسمت پایین پنجره روی گزینه “بدهکاران” کلیک کنید. سپس نیز مبلغ بدهی را در فیلد “مانده بدهی شخص” وارد کنید.

در صورتی که شما به مشتری بدهکار باشید، باید تیک گزینه “طلبکاران” را در پایین پنجره بزنید. سپس نیز در فیلد “مانده طلب شخص” مبلغی که از شما طلبکار است را وارد کنید. پس از وارد کردن مبلغ، در صورتی که توضیحی در این خصوص لازم باشد باید در فیلد “شرح موجودی ابتدای دوره” وارد کنید. پس از اتمام کار نیز می‌توانید روی گزینه “ثبت موقت” کلیک کنید. البته به کمک گزینه “تأیید نهایی” می‌توانید این اطلاعات را به طور دائمی ثبت کنید.

توضیحات تکمیلی

  • از قسمت “سایز کاغذ” که در این صفحه وجود دارد می‌توانید ابعادی را که برای پرینت گرفتن مدنظر دارید انتخاب کنید. پس از این نیز باید روی دکمه “چاپ ابتدا دوره” کلیک کنید.
  • در قسمت بالای این پنجره هم فیلدی برای جستجو قرار گرفته است که می‌توانید به‌واسطه آن در میان مشتریان خود جستجو کنید.
  • دکمه “حذف ابتدای دوره” هم در این پنجره وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید تمام اطلاعاتی که در خصوص بدهی و طلب مشتریان وارد کرده‌اید را پاک نمایید.
  • با کمک دکمه “برگشت” هم می‌توانید این پنجره را به طور کامل ببندید.
  • زمانی که مانده ابتدای دوره مشتریان را وارد می‌کنید، نام آنها به شکل لیست در همین پنجره قرار می‌گیرد. در کنار نام هر مشتری دو دکمه وجود دارد. یکی از دکمه‌ها که آیکون مداد برای آن قرار دارد، مربوط به ویرایش است. با کلیک روی آن می‌توانید اطلاعات مانده ابتدای دوره یک مشتری خاص را ویرایش کنید. همچنین به کمک علامت ضربدر قرمز می‌توانید یک مشتری را به‌طورکلی حذف نمایید.

فرم مانده ابتدای دوره اشخاص

شما اینجا هستید
جلسه 7
در دوره
راهنمای نرم افزار حسابداری پارسیک
مدت زمان ویدئو
3 دقیقه
مدرس
سینا بختیاری
لوگو نرم افزار حسابداری پارسیک

پارسیک حساب
ارائه‌کننده‌ی انواع نرم افزار حسابداری ویژه‌ی شرکت‌های پخش مویرگی، فروشگاه و شرکت

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه آموزش‌های محصولات پخش
افزونه‌های حسابداری
اتصالات نرم‌افزاری
نرم‌افزارهای اندرویدی
همه آموزش‌های محصولات فروشگاهی
نرم‌افزارهای حسابداری
اتصالات نرم‌افزاری
همه آموزش‌های محصولات شرکتی
اتصالات نرم‌افزاری

گروه نرم افزاری پارسیک، از سال ۱۳۸۷ با همکاری گروهی از کارشناسان با تجربه نرم‌افزار و حسابداری، رسالت خود را آغاز نموده و از شروع کار سعی در استفاده از تکنولوژی اطلاعات، جهت بهره‌وری و بهینه‌سازی سیستم‌های مالی و اداری مشاغل مختلف داشته است.

لوگوی نرم‌افزار حسابداری پارسیک

شرکت پارسیک، تا به حال چندین محصول به سراسر ایران و تعدادی از کشورهای فارسی، عربی و انگلیسی زبان صادر نموده است و توانسته با تکنولوژی روز دنیا به ارائه خدمات مالی و نرم افزاری در سطح بین المللی اقدام نماید.

آدرس:

📍 تهران، جردن، ابتدای والی‌نژاد، پلاک ۳، واحد ۵


ساعات کاری:

  • شنبه تا چهارشنبه: ۸ الی ۲۰:۳۰
  • پنجشنبه: ۸ الی ۱۵
  • جمعه و تعطیلات: ۹ الی ۱۴ (فقط امور ضروری)

راه‌های ارتباطی:

📞 بازاریابی و فروش

  • داخلی ۱: خط ثابت یک:

58058 – 886 (021)

  • داخلی ۲: خط ثابت دو:

2601 – 9100 (021)


ارتباط با پارسیک:

بازاریابی و فروش:
روبیکا | ایتا | تلگرام | واتس‌آپ

پشتیبانی و آموزش:
پیامک | روبیکا | ایتا | واتس‌آپ

پارسیک چند سال است که در زمینه تولید نرم‌افزارهای حسابداری و مالی فعالیت می‌کند؟

گروه نرم‌افزار پارسیک از سال ۱۳۸۷ ابتدا با برند والد خود یعنی زمرد کار خود را در این زمینه آغاز و تا به امروز بیش از ۱۵ سال است که به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.


برای مشاهده همه سوالات پرتکرار این متن را کلیک/لمس کنید