نرم افزار حسابداری پخش مویرگی پارسیک (سطح سه)

پخش مویرگی سطح۳ پارسیک:
نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی یکی از نیازهای اولیه و اساسی و بسیار مهم شرکت های پخش است که باید متناسب با نیاز های شرکت پخش و کسب و کار طراحی و یا انتخاب شود.ما اینجا هستیم تا نسخه‌ها و سطح‌های متفاوت با قابلیت‌های متناسب انواع کسب و کارها را تولید و عرضه نماییم…
نرم افزار پخش مویرگی سطح ۳ پارسیک ابزاری جامع و کاربردی است که به شما این امکان را می‌دهد تا شرکت پخش خود را به سطح جدیدی از رشد و موفقیت برسانید. این نرم افزار جامع و قدرتمند، راهکاری کامل برای مدیریت بهتر فروش، انبار، حسابداری،تهیه گزارشات جامع و سایر فعالیت‌های کسب و کارتان می باشد.

پارسیک حساب
ارسال توسط شرکت

(دیدگاه کاربر 1)
همین امروز، شهریور 15, 1403 ما در خدمت شما هستیم

پخش مویرگی سطح ۳: جهش به سوی رشد و موفقیت با مدیریت هوشمند پخش.

 
پخش مویرگی، یک روش توزیع و یکی از بهترین روش های فروش محصولات است که توسط تولید کنندگان کالا و خدمات، به کار می رود تا بتوانند، با حذف واسطه ها یا با حداقل واسطه، در سریع ترین زمان ممکن، محصول را در بازارها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و… ، توزیع کرده و به دست مشتری و مصرف کنندگان برسانند.
نرم افزار پخش مویرگی سطح ۳ پارسیک مناسب شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به‌شکل متمرکز و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند.
نرم افزار حسابداری پخش مویرگی سطح ۳ پارسیک
با امکاناتی نظیر،گزارشات مالی شامل(مرور حسابها،دفتر کل،دفترروزنامه،ترازنامه،تراز آزمایشی،گزارش لیستی اسناد و غیره….)،گزارشات لیستی شامل(گزارش لیستی فروش،گزارس لیستی خرید،گزارش لیستی سفارشات ویزیتورها ،گزارش لیستی برگشت از خرید،گزارش لیستی هزینه ها،گزارش لیستی درآمد،گزارش لیستی انتقال وجه و بسیاری گزارش دیگر) متناسب با نیاز مجموعه ها و با دارا بودن امکانات بسیار مفید راهگشای شرکت های پخش در فعالیت های اقتصادی می باشد.